.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عید، کالاها ارزان می شود

استاندار تهران در زمینه تدابیر صورت گرفته به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی احتمالی شب عید، اعلام كرد: با توجه به این كه در آستانه پایان سال قرار داریم، در زمینه‌ ذخیره‌سازی گوشت قرمز، گوشت سفید و میوه اقدامات خوبی برای تهران صورت گرفته است كه جزییات آن توسط مسوولان بازرگانی استان ارائه می‌شود.

مرتضی تمدن با اشاره به این مطلب افزود: در عین حال سیاست‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را در شورای تنظیم بازار انجام داده‌ایم و هر چند منكر گرانی نیستیم، اما تلاش می‌كنیم آن را تعدیل كرده و نگذاریم در روزهای پایانی سال به مردم فشار وارد شود.

وی ضمن اشاره به رفع كمبودها از طریق ذخیره‌سازی عنوان كرد: این در حالیست كه پیوستگی بازار تهران با شبكه‌های بازار سایر استان‌ها را نیز باید مورد توجه قرار دهیم.

استاندار تهران در پاسخ به این كه پیش‌بینی می‌شود قیمت كالاها برای شب عید چند درصد گران‌تر می‌شود، پاسخ داد: ما پیش‌بینی كرده‌ایم تا ارزان‌تر شود نه گران‌تر. اما اگر برخی بخواهند گرانی ساختگی درست كنند، طبعا قانون مجازات لازم را برای آن‌ها وضع خواهد كرد.

تمدن خاطر نشان كرد: پیش‌بینی و رویكرد كلی ما برای پایان سال و ایام تعطیلات نوروز آن است كه شاهد ارزان شدن مایحتاج و ارزاق عمومی باشیم نه گران‌تر شدن آن‌ها كه ستاد تنظیم بازار نیز بر این اساس اقدامات لازم را انجام می‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mazandaran 3 اسفند 1388
خيلي خوبه ، فقط اي كاش حقوق و مزايا ي بهمن ماه كارمندان اول داده بشه تا بتونيم خريد كنيم .
دست مريزاد به راه و ترابري استان كه يادش رفته كارمند هاش خانواده هم دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.